Żyjemy w czasach mody na retro, która widoczna jest nie tylko wśród całej masy produktów z najróżniejszych stylistycznie koszyków, ale i w wielu rodzajach reklamy zewnętrznej, do której zaliczamy między innymi neony LED.
Uniwersalność tego formatu reklamy pozwala na zastosowanie ich również jako elementu reklamowego znajdującego się wewnątrz siedziby naszej firmy. Spróbujmy przyjrzeć się bliżej temu skutecznemu i równocześnie bardzo efektownego narzędziu marketingowemu, które niewątpliwie przyciągnie uwagę potencjalnych klientów zainteresowanych naszymi produktami lub usługami.
Czym są neony LED?
Neony LED to po prostu taśma ledowa zamknięta w hermetycznej osłonie z PVC lub silikonu, która dzięki zastosowaniu kolorowej osłony barwionej w masie może emitować dowolny kolor o różnej charakterystyce i natężeniu światła.
Zależnie od naszych założeń projektowych, ostateczny kształt produktu może przyjąć dowolną postać – od pojedynczej litery, poprzez znaki specjalne, napisy, obrysy określonych postaci, albo stanowić jedną zwartą kompozycję zawierającą wiele z wymienionych wyżej elementów.
Jak mówi Remigiusz Rygoł, właściciel GrawerPix – jednej z najwyżej ocenianych agencji reklamowych na rynku: „Neony LED to przykład reklamy, która doskonale miesza w sobie ducha retro i współczesności, dzięki czemu w niekonwencjonalny sposób możemy reklamować każdy biznes, produkt lub świadczone usługi. Nasza firma posiada w pełni wyposażone zaplecze techniczne, które w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem, pozwala na realizację każdego, nawet najbardziej szalonego projektu”.
Czy neony LED będą rozwiązaniem, które sprawdzi się w promocji mojej firmy?
Spośród wielu zalet tego formatu reklamy, jako ten najważniejszy powinniśmy wymienić wszechstronność, która pozwala na stosowanie neonów LED w każdej branży potrzebującej unikatowej formy oświetlenia lub równie nieszablonowych elementów o charakterze dekoracyjnym.
Do pozostałych cech tego tak popularnego dzisiaj rodzaju reklamy należą m.in.
- siła oddziaływania na potencjalnego klienta
- doskonała widoczność
- oryginalna forma wpisująca się w nurt dzisiejszej mody vintage
- energooszczędność
Ponadto, neony LED odznaczają się wysoką odpornością na codzienną eksploatację i szeroko pojęte szkodliwe czynniki zewnętrzne, co pozwala im przetrwać w praktycznie nienaruszonym stanie wiele lat, dzięki czemu nie poniesiemy dodatkowych kosztów związanych z ich konserwacją lub wymianą.
Dzięki dużej żywotności tej formy reklamy, będziemy przyciągać uwagę konsumentów i zwiększać widoczność swojego biznesu przez wiele lat.